VÁRJ MÉG!
Segíts gyermekednek a gyakorlásban a játékos Tantaki oktatóprogramokkal!








Tovább a részletekhez>>

 

 VÁRJ MÉG!
Segíts gyermekednek a gyakorlásban a játékos Tantaki oktatóprogramokkal!








Tovább a részletekhez>>

 

 
 VÁRJ MÉG!
Segíts gyermekednek a gyakorlásban a játékos Tantaki oktatóprogramokkal!




Tovább a részletekhez>>

 

 
JÁTÉKOS GYAKORLÓ FELADATSORT
KERESEL BIOLÓGIÁBÓL?

Jó helyen jársz!


A legtöbb gyerek

...szeret állatkertbe, cirkuszba járni.
...szeretne kiskutyát vagy valamilyen háziállatot otthonra, akiről gondoskodhat.
...vonzódik az élővilág iránt.
 
Mégis, amikor meg kell tanulni, hogy milyen részei vannak egy sejtnek, és mi hogyan működik, vagy az élet különböző formái hogyan és miért alakultak ki, egyre kevésbé köti le őket.

Főleg, ha olyan tankönyvekből kell megtanulni az ismereteket, amelyek egyáltalán nem érdekesek, bonyolult kifejezéseket, tömött sorokat, kevés képet tartalmaznak. Sokszor vannak olyan témák, amelyeket képek nélkül nehéz elképzelni, főleg gyerekként, így hamar megunják a tananyagot.


Például egy gyerek valószínűleg látott már oroszlánt legalább televízióban, vagy képeskönyvben, mire a tananyaghoz ér. De egy papucsállatkát, vagy a vörös vérsejteket a testünkben, azt már sokkal nehezebb elképzelni, hiszen szabad szemmel nem láthatóak.

Nagyon fontos pedig, hogy ennél a tantárgynál is fenntartsuk az érdeklődést, hiszen ez az a tantárgy, amely például a testünk működéséről is tájékoztat bennünket, így nagyobb az esélye, hogy egészségesebben tudjuk azt tartani. Másrészről a biológia témakörének megkedvelésével rengeteg út nyílik meg a gyerek számára pályaválasztáskor: az orvosok, az orvos kutatók, az állatorvosok, állatvédők, biológusok stb. mind mind ezt a tudományt használják fel munkájuk során.


 
HOGYAN SEGÍT EBBEN A TANTAKI BIOLÓGIA OKTATÓPROGRAM?
 
  1. Játékos gyakorlást biztosítanak - Visszajelzéseink alapján a gyerekek szívesen ülnek le maguktól is elvégezni a feladatokat.
  2. Könnyed és érthető az elméleti rész - A bonyolultnak tűnő szabályok többé nem jelentenek akadályt.
  3. Dicséret és oklevél vár a fejezetek végén - Mert fontos, hogy sikerélményt adjunk a gyerekeknek, így egyre nagyobb kedvvel tanulnak.
  4. Önálló feladatvégzésre és önellenőrzésre ösztönöz - Ahogy halad a fejezetekkel, automatikusan megtanulja saját maga visszanézni, mi volt a hiba, így ki tudja azt javítani. Ez sok gyermeknek hatalmas segítség, főleg a vizsgadrukkban elkövetett hibák elkerülésében.
  5. Korlátlan ismétlésre és rengeteg gyakorlatra ad lehetőséget - Az iskolai körülmények nem adnak elég teret, időt arra, hogy elmélyítsék a tudást egy-egy témakörben, oktatóanyagaink segítségével viszont  a gyermek - érdeklődéséhez vagy fejlődési irányához igazodva - annyit gyakorolhat, amennyit csak szeretne.


BIOLÓGIA TÉMAKÖRBEN AZ ALÁBBI TERMÉKET SZÍVBŐL AJÁNLJUK:

Biológiából Ötös
7. osztályosoknak


Ez az oktatóanyag a megszokott recept alapján készült: minden elméleti témakört tartalmaz, ami 7. osztályban előkerül, és mindezt színes ábrákkal, érthető leírásokkal, mellé 736 szórakoztató feladattal. Ezzel nemcsak a jegyein tud javítani, de mélyrehatóbb tudásra tesz szert, ami segítheti őt az életben, karrierjében.

 Megrendelem


Témakörök:

 
I.    A biológia tudománya
II.    Az élővilág működése
1. Élő és élettelen
2. A nélkülözhetetlen környezet
3. Szűktűrésű és tágtűrésű élőlények
 Az élővilág működése 1. gyakorló (20 feladat)
4. Élettelen környezeti tényezők
4.1. Hőmérséklet
4.2. Fény
4.3. Víz
4.4. Levegő
4.5. Talaj
5. Élő környezeti hatások
5.1. Táplálkozási hálózatok
5.2. A területek eltartóképessége
 Az élővilág működése 2. gyakorló (20 feladat)
6. Az ember és a környezet kapcsolata
7. A levegőszennyezés
7.1. Az üvegházhatás erősödése
7.2. Az ózonlyukak kialakulása
7.3. Savas esők és szmog
8. A vízszennyezés
      8.1. Olaj
      8.2. Műanyag
      8.3. Méreganyagok
      8.4. Tápanyagok
9. A talajszennyezés
Az élővilág működése 3. gyakorló (26 feladat)
III.    Élő rendszerek, az élőlények csoportosítása
1. A rendszerezés szintjei
2. Fejlődéstörténeti rendszer
3. Az élőlények két nagy csoportja
IV.    Az élőlények országai
1. A vírusok
Vírusok gyakorló (20 feladat)
2. Prokarióták, azaz a sejtmag nélküliek országa
2.1. A baktériumsejt felépítése
2.2. Alak szerinti csoportosítás
2.3. Életmód szerinti csoportosítás
2.4. A baktériumok szaporodása
A prokarióták országa gyakorló (28 feladat)
3. Az egysejtű eukarióták országa
3.1. Az amőbák
3.2. A papucsállatkák
3.3. A zöld szemesostoros
Egysejtű eukarióták országa gyakorló (20 feladat)
4. A gombák országa
4.1. A gombák életmódja
4.2. Penészszerű és termőtestes gombák
A gombák országa gyakorló (20 feladat)
5. A növények országa
5.1. A moszatok
5.1.1. Zöldmoszatok törzse
5.1.2. Barnamoszatok törzse
5.1.3. Vörösmoszatok törzse
Moszatok gyakorló (20 feladat)
5.2. A mohák törzse
5.3. A zuzmók törzse
Mohák és zuzmók gyakorló (26 feladat)
5.4. A harasztok törzse
5.4.1. A korpafüvek osztálya
5.4.2. A zsurlók osztálya
5.4.3. A páfrányok osztálya
Harasztok törzse gyakorló (20 feladat)
5.5. A nyitvatermők törzse
5.5.1. A fenyők osztálya
Nyitvatermők törzse gyakorló (20 feladat)

 
5.6. A zárvatermők törzse
5.6.1.A kétszikűek osztálya
5.6.2. Az egyszikűek osztálya
Zárvatermők törzse gyakorló (29 feladat)
6. Az állatok országa
6.1. A szivacsok törzse
Szivacsok törzse gyakorló (20 feladat)
6.2. A csalánozók törzse
Csalánozók törzse gyakorló (20 feladat)
6.3. A laposférgek törzse
6.4. A gyűrűsférgek törzse
Laposférgek és gyűrűsférgek törzse gyakorló (22 feladat)
6.5. A puhatestűek törzse
6.5.1. A csigák osztálya
Csigák osztálya gyakorló (20 feladat)
6.5.2. A kagylók osztálya
6.5.3. A fejlábúak osztálya
Kagylók és fejlábúak osztálya gyakorló (20 feladat)
6.6. Az ízeltlábúak törzse
6.6.1. A rákok osztálya
Rákok osztálya gyakorló (20 feladat)
6.6.2. A rovarok osztálya
Rovarok osztálya gyakorló (20 feladat)
6.6.3. A pókszabásúak osztálya
Pókszabásúak osztálya gyakorló (20 feladat)
6.7. A tüskésbőrűek és gerinchúrosok törzse
6.7.1. Tüskésbőrűek
6.7.2. Gerinchúrosok
Tüskésbőrűek és gerinchúrosok törzse gyakorló (20 feladat)
6.8. A gerincesek törzse
6.8.1. A halak osztálya
Halak osztálya gyakorló (20 feladat)
6.8.2. A kétéltűek osztálya
6.8.3. A hüllők osztálya
Kétéltűek és hüllők osztálya gyakorló (20 feladat)
6.8.4. A madarak osztálya
Madarak osztálya gyakorló (20 feladat)
6.8.5. Az emlősök osztálya
Emlősök osztálya gyakorló (20 feladat)
V.    Az élővilág övezetessége
1. Az egyenlítői öv
Egyenlítői öv gyakorló (25 feladat)
2. Az átmeneti öv
Átmeneti öv gyakorló (20 feladat)
3. A térítői öv
4. A trópusi termelés
Térítői öv és trópusi termelés gyakorló (20 feladat)
5. A mérsékelt öv
5.1. Meleg mérsékelt öv
5.1.1. Mediterrán éghajlat
5.1.2. Monszun éghajlat
Meleg mérsékelt öv gyakorló (20 feladat)
5.2. Valódi mérsékelt öv
Valódi mérsékelt öv gyakorló (20 feladat)
5.3. Hideg mérsékelt öv
Hideg mérsékelt öv gyakorló (20 feladat)
6. A sarkköri öv
Sarkköri öv gyakorló (20 feladat)
7. A sarkvidékek élővilága
Sarkvidékek élővilága gyakorló (20 feladat)
8. A magashegységek élővilága
Magashegységek élővilága gyakorló (10 feladat)
9. A tengerek élővilága
9.1. A partközeli tengerek élővilága
9.2. A nyílt tengerek élővilága
9.3. A mélytengerek élővilága
Tengerek élővilága gyakorló (20 feladat)


 Ha szeretnél belekukkantani, vagy szívesen kipróbálnád az oktatóanyagokat, ingyenes gyakorlóprogramjaink között témakörönként válogathatsz kedvedre:

Kipróbálom az oktatóanyagokat>>


   


Már több mint 1000 gyermek és szülő használja eredményesen ezeket az oktatóanyagokat!









CIKKAJÁNLÓ - Miért nem tanul a gyerek önállóan?

További cikkek a blogomból:
 
Tovább a blogra>>


 
SZERETNÉL HASZNOS INFORMÁCIÓKHOZ JUTNI?

Ne maradj le a legfrissebb cikkekről, iratkozz fel hírlevelemre, és e-mail fiókodban egyből olvashatod őket, amint publikálásra kerülnek. Emellett a levelekben ingyenes tananyagokat küldök, hasznos tanulási tippeket olvashatsz, és az oktatóanyagokkal kapcsolatos fontos információkról, akciókról is értesítelek.
 
Töltsd ki az űrlapot!
 
 
 
 

 

 
 

Jelenleg itt vagyok:
Biológia főoldal

Kapcsolat
Cím: 1015 Bp. Donáti utca 67. 3/13
Tel.: 06/70 940 6326
E-mail: info@tantaki.hu


TANTAKI BLOG




Facebook